Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

H Ελένη Κυριακοπούλου δίνει οδηγίες διαλογισμού.

Απλά πίετε «Χαίρω πολύ» στον Εσωτερικό σας Εαυτό!

Κλείστε τα μάτια σας και,

Συγκεντρωθείτε, Αφουγκραστείτε το Είναι σας, την Καρδιά σας.

Συγκεντρωθείτε στο πιο αγνό και καθαρό σας κομμάτι, εκεί που νιώθετε σαν ένα μωρό. Για να βοηθήσετε τον εαυτό σας, σκεφθείτε ένα μωρό να σας χαμογελά.

Αμέσως θα έρθει η ανταπόκριση, θα σας χαμογελάσει και η Καρδιά σας!! Θα συνδεθείτε. Εκεί σε αυτή την ανταπόκριση αρχίζει ο διαλογισμός. Μείνετε συγκεντρωμένες σε αυτό το σημείο, δώστε χρόνο, και θα νιώσετε αυτό το κομμάτι του εαυτού σας, το Κέντρο σας, να ανοίγει σαν ένα λουλούδι στον Ήλιο. Θα το νιώσετε να μεγαλώνει και να απλώνετε μέσα σας, σαν ένα αίσθημα ευεξίας, χαράς, πληρότητας. Να απλώνετε μέσα στο νου σας, να τον καθαρίζει, να τον εξαγνίζει από τις αρνητικές σκέψεις και συναισθήματα..
Νιώστε αυτό το αίσθημα (όχι συναίσθημα) που θα αναβλύσει από την καρδιά σας, θα καθαρίσει την αντίληψη σας και θα σας δώσει την ευκαιρία να δείτε τη ζωή σας με την αληθινή της διάσταση. Να νιώσετε Χαρά χωρίς λόγο και αιτία, απλά γιατί υπάρχετε και αναπνέετε. Αυτή είναι η εμπειρία του ΕΙΝΑΙ.
Λουστείτε μέσα σε αυτό το αίσθημα και αφήστε το να εκφραστεί στο πρόσωπο σας δίνοντας σας πραγματική ομορφιά, …να εκφραστεί στις πράξεις σας….

Μέσα από την καθημερινή σύνδεση με τον βαθύτερο εαυτό σας αλλάζει η συνείδηση και μαζί της η ιστορία της ζωής σας.

Ο νους που συνεχώς μπλέκεται με το καλό και το κακό, τις αντίθετες απόψεις, καθαρίζει, ηρεμεί και αρχίζει να γνωρίζει μια άλλη πραγματικότητα και έτσι θα μπορεί να παίρνει πιο σωστές αποφάσεις για τη ζωή σας.

Σήμερα λοιπόν,

Θα καθίσω,

Και Θα Καλωσορίσω την Αναπνοή μου,

Θα πάω μέσα μου και

Θα Αισθανθώ τη Γαλήνη στη Καρδιά μου,

Θα Αισθανθώ τη Χαρά και θα της Επιτρέψω να έρθει στη Ζωή μου

Θα Αναγνωρίσω την Απλότητα,

Θα Αναγνωρίσω την Αναπνοή μου

Θα Αγκαλιάσω τη Χαρά και την Ομορφιά που Ζει μέσα μου και

Κάθε μέρα θα Κατανοώ Ξανά και Ξανά Τι Θα Πει να Είμαι Ζωντανή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου