Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Πάντα μου άρεσε αυτό το ποιηματάκι το μοιράζομαι μαζί σας...........


Ρώτησε κάποτε ο ήλιος το φεγγάρι:
Είμαστε φίλοι η εχθροί ?
Είμαστε ερωτευμένοι και μαζί ή αντίπαλοι και χωριστοί?
Και του απάντησε το φεγγάρι:
Είμαστε φίλοι και εχθροί ,είμαστε εγώ κι εσύ,
Είμαστε όλα αυτά μαζί ,είμαστε ημέρα και νύχτα,
το φώς και το σκοτάδι.
Το Α και το Ω...το Α και το Ω...το Α και το Ω...
Για πάντα θα είμαστε φίλοι και εχθροί.
Μήπως μας έχουν καταραστεί?
Και λέει ο ήλιος:
Δεν ξέρω αλλά έχω κουραστεί.Ελπιζω σ 'αυτη τη ζωή ...στην άλλη...στην επόμενη...ελπίζω σε μια στιγμή που η νύχτα θα γίνει μέρα και η μέρα θα γίνει νύχτα .Και θα χαθούμε εγώ μέσα σε σ' εσένα και εσύ μέσα σ'εμένα και θα γίνουμε ένα.Μόνο μια στιγμή να σ' αγγίξω και ας χαθώ μες στο σκοτάδι σου.

2 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκό ποιηματάκι!!! Και μένα μ' αρέσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Angelique!!Αυτό το ποίημα το γνωρίζω χρόνια αλλά πάντα μου αρέσει και μου βγάζει και εμένα κάτι πολύ πολύ γλυκό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή